Tuesday, March 29, 2011

Deactivate.

Kepada semua rakan rakan facebook. Facebook saya, telah saya deactivate. Ini adalah decision dari saya dan anything about me, akan saya update kan dalam blog ini. *tu pun kalau ter-update. Terdapat banyak salah faham yg dilontarkan kepada saya dan saya tak larat lagi nak tanggung. Baik saya sbg mahasiswi, baik saya sbg kawan rapat, baik saya sbg org biasa. Jadi untuk mengelakkan pergaduhan terjadi, saya undur diri. Semoga jumpa lagi korang. ;)

Kenapa gambar ini? Because it was the last profile picture i made on facebook. :'(

LOTS OF LOVE FROM ME, Tqa Umar. Okay, turn off. <3

4 comments:

  1. entahla eyka. susah nak terangkan. maybe i am not a good friends as i wanted to be a good friend to my friend even my close friends. :(

    ReplyDelete
  2. sabar je k kawan . itu lumrah dunia . btw , u are the best i've ever seen !

    ReplyDelete
  3. huha. aku kena banyak bersabar. tahulah kan, aku jenis sayang kawan. benda da setel, cuma facebook biarlah je dulu hilang . nanti akan hidup balik. ;)

    ReplyDelete