Monday, February 28, 2011

Counting days to be born. MARCH 1990.

Entah kenapa bangun pagi pagi dah teringat ibu. And it all begins with my morning march, my month.


I miss you badly mother, :( .
Rindu untuk mengajak anda duduk makan bersama saya. Rindu untuk keluar bersama walaupun cuma nak pi bayar bil air je pon. Rindu untuk merasa nikmat masak asam pedas buatan anda, dan kegemaran saya. Rindu untuk mendengar cerita cerita anda disamping gelak tawa anda. Rindu untuk saya mula bercerita tentang cerita ceriti saya di Universitas yg penuh dugaan ini. Rindu untuk lepak lepak dalam bilik tengok tv dan tidur bersama. Tidur? Haa, Rindu untuk mendengar anda mengalu alukan saya supaya tidur dgn anda. Rindu untuk mendengar anda marah saya sb selalu pulak kan bangun lewat. Rindu melihat anda rajin menyapu di luar rumah, dan kalau boleh depan rumah orang pun nak sapu jugak. hhe. Rindu nak follow pegi pasar busuk bersama anda. Rindu juga apabila anda mula bertanya pasal jejaka saya walaupun saya tahu anda kurang bertanya bab itu sb anda tahu saya segan. ahaha. Rinduuu lah ibuu oooii. huuuu. Ibu meh duk puncak ngn tqa lahhh. erghhh. -.-

No comments:

Post a Comment