Saturday, March 24, 2012

Menghirup oxygen sejak 1990, Alhamdulillah


Today is a lovely day, tapi tahun ini agak sadis sedikit kerana apa yang dirancang semuanya bertaburan. Jadi, bila tiba saja detik 00:00 pagi, begitu ramai yang mengucapkan selamat hari lahir melalui sms kepadaku dan doa doa yang begitu indah, tetapi aku membacanya dengan air mata.

Maaf, bukan kerana ucapan anda yang tidak memuaskan, tetapi aku terharu dan sebak kerana aku masih lagi diingati disaat aku keseorangan.

Ceh, sadis pulak kan cerita aku. haihh. Tapi serious lah, aku pun tak tahu kenapa tahun ini yakni hari ini aku ditakdirkan berseorangan dan banyak dugaan yang menimpa.

Ya, aku harus muhasabah diri supaya terima yang hidup ini tidak semestinya kita disambut dengan keceriaan, tetapi ada kala suka ada kala duka. Mungkin tahun ini aku sedih, mungkin tahun depan lebih bermakna kan. Siapa tahu? ;)

Jadi, dengan segala hormatnya, saya mengucapkan beribuan terima kasih kepada anda semua yang mendoakan dan mengucapkan kata-kata indah untuk saya.

Saya sayang anda semua ikhlas dari hati.

p/s : Jadi bila saya sedih dan stress, makanan adalah kawan baik saya, semua saya yang makan okay.
  • Grilled chicken served with herb rice-Black Pepper Sauce (Fairah punya :p)
  • Grilled chicken served with herb rice-Mushroom Sauce (Tqa Umar)
  • Kid's Spaghetti Bolognese (Tqa Umar)
  • Watermelon Juice (Tqa Umar)
  • Green Apple Celery Juice (Fairah punya :p)
Thanks Secret Recipe <3 *New York Cheese Cake tapau bawak balik sebab perut takleh terima dah :D

No comments:

Post a Comment